Subject: TESTIMONIES/GETUIENISSE
Replies: 108 Views: 13561
6-<< 2-< 1-> 7->>

oubaas 18.09.08 - 09:29pm
Amen! Prys die Here! *

oubaas 5.06.09 - 12:28pm
No more TESTIMONIES? *

oubaas 24.07.09 - 09:08am
I received this testimony and will translate it into english too to the best of my abilities:

23.07.09 - 07:03am From: kdaisy Subject: Re: 1 Message: Hi daar :-)! Vir afgelope 26jr loop ek elke dag met konstante pyn in my kop,nek en rug weens n sist op die linkerbrein na n duikongeluk. Het 26jr gelede n migraine gekry wat nog nooit gegaan het nie en dit is my lewe, ek is bedleend en word handvol pille gevoer. Nou by 3e Dokter. Rondom die tyd wat ek ophou gesels het daar by jul, kon ek actualy begin regopkom! Kon ek rondgean, meer doen, minder pille, pyn is minder, tyd met my mense wees oraloor! Ons sien nuwe dokter op 31ste vir nog toetste. God het reeds aan my bevestg dat ... (vervolg) *

oubaas 24.07.09 - 09:09am
From: kdaisy Subject: Re: 2 Message: ...Hy my so gaan herstel, met die langpad. Prioriteitsgewys was dit ni n kompetisie nie, ek kon nie bly le,en chat... terwyl ek aan die lewe begin raak nie! Prys die Here! Soms is ek weer in die bed maar die medisyne skop my uit. Stuur asb liefde vir almal want ek verlang vreeslik na almal. SHARE ASB! my getuienis met hulle asb. Dit is alles tot die Eer van ons Vader God deur Sy Seun Yeshua. Hallelujah! Amen. God Bless You Brother. Love You hug.GIF ...kingsdaisy... xx *

oubaas 24.07.09 - 09:25am
Kdaisy testimony in English: For the past 26 years I am living with constant pain in my head, neck and back, due to a sist on my left brain after a diving accident. I developed a migraine and it is still with me and I have to live with it. I am bed lying and about the time when I was chatting there by you I could actually get out of bed and started moving around and do things. Less pain pills and the pain reduced a bit! I could be more involved with my people family.GIF all over. I am consulting a new doctor on the 31st July, 2009 for more tests. God already confirmed to me that (cont) *

oubaas 24.07.09 - 09:25am
Kdaisy (continued) ... .. He will heal me like that on the long road! Prioritywise I could not lie down and chat while I could move around.. while I started living again! Praise the LORD! Sometimes I am back in bed because the medicine I use is very strong and makes me sleepy. Send my love to everybody because I miss them. PLEASE SHARE my witness with others. It is all to the Honour of our Father God through His Son Yeshua. Hallelujah! Amen. God Bless You Brother. Love You hug.GIF ...kingsdaisy... xx *

oubaas 24.07.09 - 09:33am
Thank You Jesus for healing our sister pray.GIF *

oubaas 24.07.09 - 09:33am
Also posted at: [OPPIE KOFFIE. *

wjd 24.07.09 - 09:41am
Praise be 2 God! Die Here is GROOT!!! *

oubaas 24.07.09 - 10:06am
Amen! Prys die Here!

akhDIrR2tQ2pkPEIy2KD.jpg *

oubaas 23.09.09 - 10:33pm
Twice I nearly lost my car due to arrear payments and on both occasions I could manage to pay the arrears plus one installment. Praise the Lord for it. Thank you Jesus, I know You got more miracles on hand for me. *

cobez 25.09.09 - 01:18am
Where do i begin.. I grew up in a very poor house.. My father died when i was just 8! My mum neva married again so i grew up without a father.. I had a very low self esteem when i was i school i was 1 of th geeks th outies th morons th nerds. Before i continue i must just say that ALL TH GLORY GOES TO GOD. EVERYTHIN THAT HAPPENED IN MY LIFE IS GOD DEALING IN MY LIFE. I couldn't see any worth in myself when i looked in th mirror i couldn't see any good in me or any worth.. I hated myself i just lacked th courage to take my own life.. Cause of that i believed all th lies th devil told me.. I belived i was unwanted i was ugly etc.. Because of all that i didn't bothe workin hard in school nd didn't look after myself at all.. I believed that i was destined a failure.. It led to me just passing matric! I got saved when i was in std6 now gr8, but my walk with God wasn't really that successful. Even in church amongst th ppl nd th youth i was pushed one side.. I hated it so much.. It was my 1st year after i finished school nd i was workin.. I was in th ags/afm at th time. We had a preacher that th church invited to come and we had meetings every single night for a week. Th monday eve th man mentioned that wednesday he's gonna pray for sick ppl so if we know of anybody thats sick we must bring em. Come wed. Durin th sermon he mentioned somethin bout low self esteem etc.. I said to myself praise th lord he set me free from that comes th time for sick ppl to go to th front for prayer.. I went up cause i had a fungal infection on my skin.. So me standin there with othe ppl.. (Let me just add that my self esteem was so bad that if somebody looked at me nd talk to someone i'd think straight away they talkin bout me or if some one was laughin i'd thought they where laughin at me nd makin fun of me..) so th man asked ppl what he can pray for them bout you know what healin they need.. He asked ppl on my one side 1 by one came to me walked pass me ask th person next to me.. As ppl went to their seats more ppl filled their places so he came back to where he started.. He ignored me again.. So i started to think nd imaginin that he's not gonna pray for me at all nd th ppl's gonna look at me funny nd talk bout me.. He walked pass me 3 times.. Th 4th time there was only 3 ppl left. He looked me straight in th eyes nd didn't ask me anythin at all. He just said that spirit that tells him he's a failure a no good a nobody etc.. I tell you in th name of Jesus you got no authority over him anymore nd you hold over him is broken. Let go in Jesus name i was standin there in total amazement.. (he had th mic in his hand nd he said this over th mic so everybody heard what he said) i was so shocked that i didn't feel anythin at all. PLEASE TAKE NOTE.. I WASN'T DEMON POSSEZED.. I JUST HAD A STRONG HOLD IN MY LIFE.. Come thursday morning walkin to work.. I WAS ponderin bout th events of th night before.. I then realised that there's a change.. A heaviness that was there is gone.. Was so used to it that i didn't feel it anymore until it got lifted.. Thats only th love of an amazin heavenly father.. He knew what i needed more then anythin else at that moment.. *

cobez 25.09.09 - 01:33am
I didn't change over night oh no its still an no going process that has progressed along way.. What i am now nd what i used to be is 2 different ppl.. God's th only 1 that gets th glory.. No human bein gets any glory for this only God.. I remember arguin with God alot after that cause i still didn't c ppl openin up 2 me nd acceptin me.. Then My heavenly father said start givin love.. That was hard.. I remember going up to th one girl in th youth nd givin her a hug.. That was my first step of givin love.. She was so shocked that i did it cause i neva gave hugs.. She didn't even hug me back.. I felt so embarrassed i went home havin a huge fight with God sayin i'll neva do it again cause i looked nd felt like a fool.. God neva argued back th only thing He said was you just keep bein obedient nd i'll do th rest.. Things started changin after that hug.. Not over night but slowly.. There is more so if you wanna hear more inbox me..Thank you FATHER FOR WHAT YOU'VE DONE IN MY LIFE AND STIL ARE BUSY WITH IN MY LIFE.. FEATHER YOU CHANGED ME SO MUCH ND ITS All CAUSE OF YOUR GREAT LOVE! YOUR SON JESUS DIED A HEAVY DEATH.. TH PRICE BEIN SEPERATED FROM YOU FOR 3 DAYS AND RISIN UP VICTORIOUS OVER DEATH.. NOW FATHER WE CAN HAVE LIFE AND LIFE IN ABUNDANCE AND ITS ALL CAUSE YOU LOVED US SO MUCH YOU CAME DOWN TO US TO HAVE US RECONSILED WITH YOU! Amen *

oubaas 25.09.09 - 09:21am
Amen. Thank You Jesus for the miracle You brought upon this young man. We love You Father with all our hearts. In Jesus Name. Amen and amen. *

oubaas 25.09.09 - 09:23am
Same like this young man, I declare today that Jesus will give us good health and a job soon. What you ask for shall be granted to you in Jesus Name. *

oubaas 3.11.09 - 06:49am
Sms gekry vanaf Mariaan:

Ek groet in die naam van Jesus... net n update re my behandeling en vordering re dubbele longkanker x ek voel perdfris en gesond en ek glo dit is die krag van gebed x die opelong operasie is uit/af gestel om verskeie redes en chemoterapie sou hierdie week begin het maar is weereens uitgestel tot 10 november toe x ek glo en vertrou dat daar nie chemo gaan wees nie, want God het my aangeraak en ek is seker die kanker staan stil x die onkoloog kannie nou weer ct scans of biopsies doen nie want ek het al te veel opmekaar gehad x familie/vriende en kennise weereens groot dank vir julle gebede en ook aan almal wat hier op die plaas by my berg op 5 september kom kuier en hande in die kring vasgehou het terwyl michael/lorraine en ander vir my gebid het x almal kon dit voel .. DIE HEILIGE GEES se teenwoordigheid was daar en ek stap elke dag na die af lapa waar ons gebid het en ek voel steeds die groot heilige oomblik daar x Susan n spesiale dank aan jou met jou onverwagte speech en die feit dat jy die duiwel vervloek het in die naam van Jesus en jou sterk geloof oor die feit dat jy WEIER om te aanvaar dat ek kanker het .. jy sal nooit weet hoeveel dit vir my beteken nie x GBU ALL van mariaan x *

oubaas 3.11.09 - 06:54am
Dankie Jesus! Amen. pray.GIF *

wjd 3.11.09 - 08:06pm
God is GROOT! Niks is onmoontlik deur Hom! Amen! *

oubaas 3.11.09 - 08:40pm
Marietjie-cG (Jamble): Dankie Oubaas vd post en Mariaan van Magaliesberg vir jou wonderlike Getuignis van n Wonderwerk deur Gebed. Ons hier op Jamble bid ook vir jou en Prys die Here almal saam vir jou Genesing! Wat n wonderlike gevoel van Vryheid voel jy nie vandag in jou nie! Ons gee n groot Lofpryssing tot n God van Wonders! Ek Glo Jesus s vandag vir jou JOU GELOOF HET JOU GERED,MY KIND! God met jou Mariaan! *

mariaan 4.11.09 - 06:10am
baie vreeslik baie dankie vir die gebede en ek het meer getuie wat ek sal gee GBU *

mariaan 4.11.09 - 06:13am
My inspirasie ...Jeremia 32:27...Kyk, Ek is die Here, die God van alle vlees; sou enige ding vir My te wonderbaar wees? *

oubaas 4.11.09 - 10:38am
Amen! Baie dankie jy moet dit vir ons gee asb! Prys die Here! *

mariaan 14.11.09 - 02:01am
Oubaas HY praat Maar Mariaan verstaan nie! Ek gaan sterf want ek is dom!!!!!! ek moet meer weet .....HELP.. *

oubaas 14.11.09 - 04:35am
Nee hoekom redeneer jy so? Stuur die ander stem weg en luister na die regte stem. Jy SAL lewe. *

oubaas 30.01.10 - 08:19am
More testimonies at http://oppie-koffie.co.uk Oppie Koffie *

oubaas 22.03.10 - 06:47pm
I want to give feedback on mariaan. She is recovering very well. Thank you Jesus! *

endtimes 5.04.10 - 09:48am
Praise the Lord! *

oubaas 5.04.10 - 10:09am
Mariaan underwent tests on Sunday 28 March, 2010. She will get the results on Tuesday 13 April, 2010. *

oubaas 12.04.10 - 05:57pm
It is Friday evening 10 April, 2010. At 20:00 my son phoned me and told me he got a problem on hand. He advised me that his wifes cousin collected her earlier on Friday telling her that they are going to buy clothing and other necessities for their unborn baby in Johannesburg on Sa ay. Because she does not work, and my son earns a small salary they decided to accept the offer. *

She was picked up by her cousin, whom stays at Sandton, Johannesburg, at their place of residence in Sasolburg at approx. 13:00 on Friday 9 April, 2010. On their arrival at Johannesburg she was told that they have arranged an abortion for her, and that an abortion will be carried out on Sa ay morning at a clinic somewhere in Johannesburg. She then phoned my son and told him what they are planning. *

He wanted directions to Rivonia, Johannesburg. I gave him directions, but he got lost. He decided to come to my place of residence to pick me up and accompany him to the place where his wife was apparently kept. He picked me up at about 22:30. We could not find the pace she gave us, and we got lost near Sandton City. *

She and my son were in contact mostly by means of smss and short phone calls the whole time. She did not know the place she was kept at all, as her cousin lives in a different area. We were asking her for landmarks she could remember and on that information we could more or less find our way to find her. She could not really give us any detail of particular value. *

oubaas 12.04.10 - 05:58pm
She managed to escape from the townhouse she was kept at and she could then give us a street name in Craighaven, Fourways. The security guard at the complex was also not very helpful! After about another half an hour and asking strangers for directions, and at 02:30 Sa ay morning, we managed to find her! *

oubaas 12.04.10 - 05:58pm
As neither me, nor my son know the area at all, I prayed the whole time and asked the LORD to lead us to the place where she where kept. It is just a miracle that we have found her. Praise the LORD! Thank you Jesus. pray.GIF *

kdaisy 13.04.10 - 07:36pm
Oubaas, this is just mindblowing!! *

oubaas 13.04.10 - 08:25pm
Thank you! *

oubaas 16.04.10 - 04:28pm
Sms ontvang van Mariaan. 16 April, 2010. 11:26vm. Aan al die mense in my lewe betrokke, ek het nou net uit hospitaal gekom en wil jul laat weet dat my chemo verby is en geslaag het met die Genade van God en te danke aan wonderlike gebede van mense soos julle! My uitslae het een engelse woord gebruik (MIRACULOUS) = WONDERBAARLIK. Ek is so dankbaar en loop gebukkend op my kniee en wil NOOIT weer regop loop nie,. Prys Sy Naam Met Alles Wat Was, Is, En Ooit Sal Wees! Die groot K het geweldig gekrimp en is besig om toe te maak en die volgende ct scans en toetse in 4 maande sal deurslaggewend wees. Intussen gebruik ek nog mondelingse chemo en medikasie en sal een keer per maand vir check ups gaan. Weereens, groot dank vir al die bystand en gebede. In die naam van Jesus. GBU. Spesiale dank aan OUBAAS en almal by OPPIE KOFFIE asook BISHOP DR. RYAN SOOKNUNAN en my spesiale PASTOOR DANI.. Van: Mariaan. *

oubaas 16.04.10 - 04:29pm
Sms received from Mariaan. (freely translated) 16 April, 2010. 11:26am. To all the people involved in my life. I have just been discharged from hospital and would like to inform you that it was my last chemo treatment and that passed with the Grace of God because of wonderful prayers by people like you! The results contained only one word: MIRACULOUS! I am so thankful I walk on my knees before Him and never want to walk upright again. Praise His Name with all that was, is and ever will be! The big C reduced dramatically and are busy closing down and the following ct scans due in 4 months will be of utmost importance. In the meantime I am still using oral medication and will go once a month for routine check-ups. Once again, thank you for all the support and prayers. In the Name of Jesus. GBU. Special thanks to OUBAAS and everybody at OPPIE KOFFIE as well as BISHOP DR. RYAN SOOKNUNAN and my special PASTOR DANI. From: Mariaan. *

mariaan 17.04.10 - 11:49am
Dit is absoluut wonderbaarlik..God se plan en wil sal ALTYD uitgevoer word in enige omstandighede vir wie ookal HY dan as instrument sal gebruik en lei x *

oubaas 26.10.10 - 02:05pm
Thank you Jesus. Thank you for putting people like the Africa Food For The Hungry organisation on our way to supply the poor with meals.

Today we had no bread for lunch . . .

On Monday 25 October, 2010 Africa Food For The Hungry (AFFH) arrived at Bethlehem Resort with 25 boxes of those self heating food parcels. Each box contains 8 meals and these meals are very delicious. This all happened after one of my good friends on Facebook, Tersia Fourie, gave them a hint. Thank you Tersia for your help. AFFH also indicated that they are eager to assist Bethlehem Resort with more goodies.

The AFFH are part of a huge international network supplying the hungry with food. To read more about them visit http://www.affh.co.za

For more information about the Bethlehem Resort please visit http://oubaas.wapgroups.com/topic.asp?tid=130224 *

hobee 17.11.10 - 08:28pm
WIL JUL NET EERS VAN NET EEN DING GETUIG KAN BAIE BAIE DINGE VERTEL. AS DIT DIE WIL VAN DIE HERE IS SAL EK NOG MEER VERTEL. AS EK RY BID EK EN VRA DIE BLOED VAN JESUS OOR MY EN MY KAR, HALFPAD POTCHEFSTROOM TOE RY EK IN DIE MIDDEL VAN DIE PAD MYLE VAN POTCH AF OOR N KLIP EN EK HOOR HOE SLAAN HY ONDER MY KAR DEUR DADELIK SE EK DIE BLOED VAN JESUS! MY DOGTER EN HAAR 2 KINDERS IS BY, EK WEET HIER IN MY HART DAT DAAR IETS FOUT MOES WEES MAAR EK TWYFEL NI N OOMBLIK WAT GOD KAN DOEN NI ! EK KEN MY VADER. BY DIE EERSTE ROBORT IN POTCH RUIK EK NET PETROL! TOE HET EK SEKER 80 KM VAN DIE PLEK AL GERY, EN DIE HERE AL DIE PAD SY HAND OOR MY TANK GEHOU! HOE KAN MENS TWYFEL WAT GOD KAN DOEN? ? *

hobee 19.11.10 - 08:40pm
ek wil julle ook vertel dat ek soms kan vra JESUS hoekom. ry eendag naby menlin in Pta, n ou tannie met kurke staan by n robert, kan ongelukig ni naby kom om n ietsie te gee, met dit dog ek as ek terug kom sal ek n plan in daai verkeer maak. toe ek terug ry sien ek ag nee sy staan nou heeltemal buite my beryk, dadelik is ek so hartseer en begin huil en vra hard, ag JESUS hoekom moet mense swaar kry? en in my kom n stem op wat se WANT HUL KEN MY NI POPPIE! en ja die stoore van JESUS is vol leer net die HERDER KEN! *

oubaas 20.11.10 - 02:47am
Dis absoluut waar. Kyk maar byvoorbeeld na ons hier by die Bethlehem Sentrum. Ons gaan slaap nie een aand honger nie. Dankie Jesus pray.GIF *

hobee 22.11.10 - 08:24am
More almal, weer wil ek vir jul n getuienis bring. my skoonseun bly my bel en se hy het my kothuisie reg gemaak ek moet na 25 jr aftree en in Prt kom bly, ek het genoeg gewerk, ek bid baie en besluit hy is so goeie man, nog nooit vir my gejok.Ek tree vroeg af en trek Prt toe , skaars 2 maande, pak hy sy goed en dagvaar my dogter vir n egskeiding! wat n skok! hy het n jong vrou gevat. My kind en haar dogters is gebroke! 3md bid ek en my dogter val uit mekaar, net JESUS gee my krag om dan vir my dogter dan my klein dogters te bid! My dogter gaan een aand bietjie na n vriendin toe, ek vra haar en een van die dogters se bly by die huis moet ni gaan ni, seker maar die HEILIGE GEES wat ons gewaarsku het, dit reent en 11 die aand is sy in n groot ongeluk! ons begin soek na haar maar deur die nag niks ek bly net bid 7 uur die oggend kry my oudste kleindogter haar in die hospitaal le in n koma pype , masjiene in i.c.u. nog geen dokter aan haar gevat ni, wag dat daar n med fonds moet wees, dogters en fam in n toestand, ek kyk haar so en bid en hou vas aan die HERE ek wil ni hoor as iemand se sy gaan dit ni maak ek maak hui stil en se JESUS se spreek lewe en ni enige ander iets wil ek hoor haar beken in 5 dele haar dikderm en dunderm af haar blaas gebars! haar skouer is af geruk deur die veilig heids gordel al die bene in haar een voet gebreek.haar vingers gebreek. ek begin bid ons vat hande en bid. My jongste dogter wil haar naals knip want hul is in die naalbed gebreej Manda kruin so dat zelda dit los , haar hande lyk soos trosse piesangs, ek voor ons loop vat olie salf haar hande en so begin my gesalf en JESUS se BLOED met al manda se herstel. die volgende dag makeer daai hande niks! susters kon ni glo! ek het stap vir stap elke dag gesalf en so het sy elke dag beter geword. sy was 6 of 8 weke in i.c.u. maar GOD was by haar! dokters wat plate agter haar blad wou insit het naand net n skroef of 2 gebruik! het haar 4 maande by die huis versorg haar weer leer loop. MAAR MY GOD IS GROOT DAARVAN KAN EK GETUIG! AMEN. *

oubaas 23.11.10 - 11:24am
Amen. Prys die Here! Dankie Jesus. Net U kan genesing bring. Amen en amen. *

roxy36 30.11.10 - 07:25pm
Ek het 11j terug my kind se pa gelos en na my ma toe getrek.ek was aleen,ekt begin clubs toe gaan en drink en ekt n verhouding met n getroude man aan geknoop tot n aand laat waar ek buite op die sypaaitjie voor sy kar sit en mag dat hy uit die club km.hoor ek n stem wat s Cindy wat maak jy.ek staan toe op en stap huistoe en oppad was daar n kerk,ek hang toe aan die hekke en huil en vra vir God vergifnss en gaan huilend huis toe n paar dae daarna het ek bekeer geraak en ek en my dogter is vandag weerdergebore kinders my dogter was 7j toe sy bekeer geword het.sonder my Varder is ek niks *

hobee 7.12.10 - 04:09pm
AMEN, HOU VAS JY IS OP DIE REGTE PAD GOD IS GOED EN SO SO VOL LIEFDE VIR SY KINDERS! ! *

oubaas 23.01.12 - 04:06pm
Come share you testimonies. Kom deel jou getuienis by Donkies vir Jesus / Donkeys for Jesus

MOBILE: http://m.facebook.com/home.php?sk=group_304095766282805&view=info&refid=7

WEB: http:// http://www.facebook.com/home.php?sk=group_304095766282805&view=info&refid=7 http://www.facebook.com/home.php?sk=group_304095766282805&view=info&refid=7

oubaas 23.01.12 - 04:09pm
ANOTHER SMALL MIRACLE: Yvette told me today that last nite after church when she was walking to her wendy she stepped right on a snake and it did not attack her! Wiy? Because on Sa ay evening we read Psalm 91 and she told me that she BELIEVE that God protect her. Praise the LORD! *

oubaas 23.01.12 - 04:17pm
Stofluis getuig: http://m.facebook.com/home.php?sk=group_304095766282805&view=permalink&id=368649573160757&refid=7&_rdr369133316445716 *

6-<< 2-< 1-> 7->>

* OUBAAS Forum

Search:
topics replies

* OUBAAS

Create Your Own App Store

topTop
groupsGroups
mainProdigits

Create Your Own App Store