Download Free Apps & Games @ PHONEKY.com

OUBAAS - Topics
Create Your Own App Store

* OUBAAS > Topics

Subject: Thought 4 the day/ Daily texts
Replies: 774 Views: 36280
6-<< 2-< 1-> 7->>

oubaas 25.09.10 - 01:01pm
Those who know YOUR NAME will put their trust in YOU; For YOU,LORD , have not forsaken those who SEEK YOU. Psalm 9:10 *

oubaas 27.09.10 - 05:47am
Remember that God is the River that runs thru u, the Rock of Ages beneath u, the God of Glory above u & the Spirit of Life within u!
Have blessed day! *

oubaas 8.10.10 - 12:02pm
EK GLO als gebeur met tyd in plek. Ek glo in God se beloftes. .Ek glo ek sal antwoorde vind wat in my hart ontvou. Ek glo want Jesus het nog nie verander nie. Ek glo in die son al voel dit nie hy skyn al tyd vir my nie. Ek glo in liefde wat alles bedek. Ek glo in God al voel dit nie altyd HY dra my nie. Maar ek glo want ek weet HY is altyd in beheer. *

oubaas 10.10.10 - 08:05pm
God gee hoop vir die wat droom, Hy gee wonderwerke vir die wat glo, Hy stel nooit teleur die wat vertrou nie en Hy verlaat nooit die wat in Hom bly nie! *

oubaas 10.10.10 - 08:06pm
Prys die Here. Dankie Jesus dat U in my hart woon. Amen. *

oubaas 18.10.10 - 04:19pm
Spreuke 26:4 Moenie n dwaas se vraag op net so n dwase manier beantwoord nie, hy sal di*nk jy is soos hy.

oubaas 27.10.10 - 04:35am
Never loose hope. Never loose trust in our Father. Remember hope is faith. With God on your side nothing is impossible. *

kdaisy 28.10.10 - 07:27am
''Blessed be God, even the Father of our Lord Jesus Christ, the Father of mercies, and the God of all comfort; Who comforteth us in all our tribulation, that we may be able to comfort them which are in any trouble, by the comfort wherewith we ourselves are comforted of God.'' -2 Corinthians 1:3-4. blossom.GIF *

oubaas 29.10.10 - 10:03am
May the GOD of hope fill you with all joy and peace as you trust in HIM, so that you may overflow with hope by the power of the Holy Spirit. Romans15:13 *

oubaas 9.11.10 - 01:47am
May His love surround you like a cloud, may His joy fill you with a song, May His peace be with you in all things you do and may His blessings rain on you. A lovely day to you. *

oubaas 17.11.10 - 09:05am
Trust in the Lord with all your heart and lean not to your own understanding, in all your ways acknowledge Him and He will direct your paths. Proverbs3:5,6 *

roxy36 28.11.10 - 12:50pm
Elooo to all the leka ppl.im from potjiekos and braaivleis and pap land SOUTH AFRICA im a born again child of our Farther yipee! It feels good to say it Abba Varder *

oubaas 28.12.10 - 04:54am
God s: My kind, EK IS vir jou die kalmte van die see, EK IS lafenis vir jou siel, EK IS die Rots, EK IS die bron van lewe. Wees gerus, EK IS in beheer! *

oubaas 1.01.11 - 04:02am
THE past?
Leave it with GOD. The present?
Live it for GOD.
The future? Entrust it to GOD...
Don't worry about the year ahead...
GOD'S already there!
HAPPY NEW YEAR! *

oubaas 7.01.11 - 03:54am
I asked the Lord: What words can I pray for each one in my life? The Lord said: today,just call their names before me, no words of your own. I KNOW THEIR NEEDS. *

oubaas 7.01.11 - 05:54am
Do not be overcome by evil, but overcome evil with good. (Romans 12:21) *

oubaas 2.02.11 - 03:11pm
Therefore, if anyone is in Christ, he is a new creation. 2 Corinthians 5:17 *

oubaas 23.02.11 - 07:16pm
Proverbs 3:30 Do not accuse anyone for no reason when they have done you no harm. *

oubaas 27.03.11 - 06:29pm
Therefore, I urge you, brothers, in view of the mercy of God, to offer your bodies as living sacrifices, holy and pleasing to God - this is your spiritual act of worship. Romans 12:1 (NIV)

oubaas 27.03.11 - 06:30pm
Love must be sincere. Hate what is evil, cling to what is good. Romans 12:9 (NIV) *

oubaas 25.06.11 - 07:25pm
Habakuk 3:18 Die Here my God gee my krag. Hy maak my voete soos die van n ribbok, op hoe plekke laat Hy my veilig loop. *

oubaas 10.07.11 - 12:16pm
Psalm 72:12 Hy sal die arme red wat om hulp roep, die verdrukte en die wat geen helper het nie . . . *

oubaas 18.07.11 - 12:13pm
Zephaniah 1:14 Near is the day of the LORD; near and coming quickly . . . *

oubaas 20.07.11 - 12:07pm
Filippense 4:13 Ek is tot alles in staat deur Hom wat my krag gee. *

oubaas 29.07.11 - 06:16pm
The moment we start to live, we begin to die. Death is the end of dying, not the end of living. - Charles Spurgeon. *

oubaas 2.08.11 - 08:04pm
2 Korintiers 5:10 (1953) Want ons moet almal voor die regterstoel van Chrisus verskyn, sodat elkeen kan ontvang wat hy deur die liggaam verrig het, volgens wat hy gedoen het, of dit goed is of kwaad. *

oubaas 16.09.11 - 11:45am
Moenie n arm mens tekort doen omdat hy arm is nie; moenie die hulpelose vertrap in die regsaak nie. Die Here sal hulle saak behartig en die wat vir hulle beroof, van die lewe beroof. (Spreuke 22: 22,23 - 1983) *

oubaas 18.09.11 - 04:54pm
If you EVER need to walk a rocky road,
KNOW that God will provide the sandals for your feet.
He is ALWAYS trustworthy & faithful!
TRUST HIM & have a great walk! *

oubaas 9.10.11 - 07:56am
If you listen to me, you will know what is right, just and fair. You will know what you should do. You will become wise, and your knowledge will give you pleasure. Your insight and understanding will protect you. (Proverbs 2:9 - 12) *

oubaas 16.11.11 - 09:22am
May the words of my mouth and the meditation of my heart be pleasing in your sight, O LORD, my Rock and my Redeemer (Psalm 19:14NIV) *

oubaas 30.11.11 - 09:10am
Aan ELKEEN wat iets vra, moet jy gee, en as iemand jou goed vat moet jy dit nie terugeis nie! Lukas 6:30 *

oubaas 1.12.11 - 07:48pm
Romeine 8: 28 Ons weet dat God alles ten goede laat meewerk vir di wat volgens Sy besluit geroep is. *

oubaas 15.12.11 - 04:26am
Ek is die Here die God van al die mense. Is iets vir my onmoontlik? ........ Jeremia 32:27 *

gawie 20.12.11 - 07:38am
If yesterday didn't end up the way u planned just remember God created 2day 4 u 2 start a new 1. God gives the best 2 those who leave the choice 2 Him! *

oubaas 22.12.11 - 04:14am
Handelinge 2:17 en 18 So sal dit in die laaste dae wees, se God. Ek sal my Gees uitstort op alle mense, julle seuns en julle dogters sal as profete optree, julle jongmense sal gesigte sien; julle oumense sal drome droom. Ja, op my dienaars en dienaresse sal Ek in daardie dae my Gees uitstort, en hulle sal as profete optree. *

oubaas 5.01.12 - 05:32pm
Psalm 112:1-3 (NIV) Praise the LORD.Blessed is the man who fears the LORD, who finds great delight in his commands. 2 His children will be mighty in the land the generation of the upright will be blessed. 3 Wealth and riches are in his house, and his righteousness endures forever. *

oubaas 8.01.12 - 08:05am
Holy, holy, holy God, I rejoice in your love for me. May I ever praise you, may I ever serve you; may you ever dwell within my heart. Blessed, holy and glorius are you, God of the morning light. - Gwen Costello. *

pieterpj 8.01.12 - 02:35pm
When the LORD takes pleasure in anyone's way, he causes their enemies to make peace with them. Better a little with righteousness than much gain with injustice. In their hearts humans plan their course, but the LORD establishes their steps. Proverbs 16:7-9 (NIV) *

gawie 16.01.12 - 08:53am
Openbaring 3:10 en 11 en 20 Omdat julle aan die boodskap van my volharding in lyding vasgeklou het, sal Ek julle ook vashou in die tyd van beproewing wat oor die hele wereld gaan kom om die bewoners van die aarde op die proef te stel. Ek kom gou. Hou vas wat julle het, sodat niemand julle kroon wegvat nie. Kyk, Ek staan by die deur en Ek klop. As iemand my stem hoor en die deur oopmak sal Ek by hom ingaan en saam met hom feesmaal hou en hy saam met My. *

gawie 22.02.12 - 07:52am
Heilig, heilig, heilig is die Here God, die Almagtige, Hy wat was en wat is en wat kom. (Openbaring 4) *

oubaas 30.04.12 - 08:16am
Efesiers 3 : 14 - 21

DIE GEBED VAN PAULUS

Daarom kniel ek voor die Vader aan wie die hele gemeenskap in die hemel en op die aarde sy bestaan te danke het. Ek bid dat Hy deur sy Gees uit die rykdom van sy heerlikheid aan julle die krag sal gee om innerlik sterk te word, dat Christus deur die geloof in julle harte sal woon en dat julle in die liefde gewortel en gegrondves sal wees. Mag julle in staat wees om saam met al die gelowiges te begryp hoe wyd en ver en hoog en diep die liefde van Christus strek. Mag julle sy liefde ken, liefde wat ons verstand te bowe gaan, en mag julle heeltemal vervul word met die volheid van God. Aan Hom wat deur sy krag wat in ons werk, magtig is om oneindig meer te doen as wat ons bid of dink, aan Hom kom die eer toe, in die kerk, deur ons verbondenheid met Christus Jesus, deur al die geslagte heen tot in alle ewigheid. Amen. *

oubaas 30.04.12 - 05:38pm
God gee hoop vir die wat droom, Hy gee wonderwerke vir die wat glo, Hy stel nooit teleur die wat vertrou nie en Hy verlaat nooit die wat in Hom bly nie! *

oubaas 10.05.12 - 11:30am
Psalm 6:9-11 Gee pad van my af, julle almal wat onreg doen, want die Here het ag geslaan op my geroep om hulp, die Here het geluister na my smeking, die Here het my gebed aangeneem. Al my vyande sal beskaamd daarvan afkom, hulle sal verslae staan; in 'n oogwink sal hulle beskaamd moet padgee. *

oubaas 22.05.12 - 11:36am
Romans 11:36 For from him and through him and to him are all things. To him be the glory for ever! Amen. *

oubaas 22.05.12 - 03:34pm
James 2:14 What good is it, my brothers, if a man claims to have faith but has no deeds? Can such faith save him?

Jakobus 2:14 Wat help dit, my broers, as iemand beweer dat hy glo, maar sy dade bevestig dit nie? Kan so 'n geloof 'n mens red? *

oubaas 25.05.12 - 08:53am
Proverbs 17:5 Whoever mocks the poor shows contempt for their Maker; whoever gloats over disaster will not go unpunished.
Spreuke 17:5 (1983) Wie oor 'n arm mens spot, beledig sy Maker; wie hom verheug oor die ongeluk van 'n ander, sal self nie vrykom nie.

Have a blessed weekend. *

oubaas 18.06.12 - 08:33pm
Jeremia 29:11: '' Ek ken die plan wat Ek vir jou het, verklaar die Here. Moet nooit die duiwel 'n kans gee nie, want hy wil altyd oorvat.
Liewe man van God, wees stil en prys God vir Sy Goedheid en Sy liefde, God kan die onmoontlike doen en is altyd naby. Hy is onvoorwaardelik lief vir ons. Kom ons kry mense om binne hierdie dag om die Here te prys. ''Soms vergeet n mens om te se:
@ Dankie.
@ Ek is jammer.
@ Vergewe my.
@ Hoe gaan dit?
@ Is jy ok?
@ Kan ek help?
Ek waardeer jou baie!!!
Ek is trots op jou!!!!! *

oubaas 21.06.12 - 04:46am
1 Samuel 17:37 David said: 'The Lord who saved me from the claws of the lion and the bear will save me from this giant!'

- God is able to save us no matter how great the problem.
- There is no problem too big or too small for God.
- God has rescued you in the past and He will do it again.
- Look to God, He is your safety and refuge!

PRAYER: Lord, forgive me for allowing my challenge to overwhelm me. God, You are great and You will help me overcome! Amen
(Andrew Roebert) *

oubaas 27.06.12 - 11:41am
Psalm 145:13 (NIV) The LORD is faithful to all His promises and loving to all He has made. *

oubaas 28.06.12 - 12:15pm
Psalm 118:29 (NLT) Give thanks to the LORD, for He is good! His faithful love endures forever. *

6-<< 2-< 1-> 7->>

* OUBAAS Forum

Search:
topics replies

* OUBAAS

topTop
groupsGroups
mainProdigits